oferta

Paintball Zamość – podstawowe informacje

Przed wejściem na arenę każdy z graczy zostaje wyposażony w kamizelkę połączoną z bronią. W broni jak i kamizelce umieszczone są czujniki które reagują na strzały przeciwnika. W trakcie gry kamizelka jak i pistolet świeci oraz wydaje dźwięki i komunikaty głosowe stosowne do aktualnej czynności. Trafiony gracz zostaje o tym poinformowany specjalnym komunikatem dźwiękowym „You are hit”, następnie pozostaje nieaktywny przez 5 sekund. Jeżeli wybrana została opcja gry z limitowaną ilością żyć a utracone życie było właśnie ostatnim, wówczas pojawi się dodatkowy komunikat – ‚You are dead’.

W wariancie gry DeathMatch komunikat ten jest jednoznaczny z końcem gry dla danego gracza, w pozostałych przypadkach pojawi się kolejny komunikat – ‚Recharge’ który informuje o konieczności udania się do stacji doładowań. Komunikat taki pojawia się również w trakcie gier z limitowaną ilością amunicji, po wystrzeleniu przez gracza ostatniego lasera. Laser factory w swojej ofercie proponuje różnego rodzaju scenariusze gier. O rodzaju rozgrywki decydują gracze dopasowując go do swoich upodobań oraz poziomu zaawansowania. Standardowo każda z gier trwa 20 minut + 10 minutowe szkolenie.

Rechargery

to inaczej bazy czy stacje doładowań, podstawowy element areny wykorzystywany w scenariuszach gier kiedy ilość żyć lub amunicji jest limitowana. Kiedy gracz zużywa całą przydzieloną mu ilość żyć lub amunicji jego kamizelka sygnalizuje to komunikatem ‘Recharge’, należy wówczas udać się do bazy w celu uzupełnienia zapasów. Uwaga – doładowanie jest możliwe tylko w wypadku całkowitego wykorzystania żyć lub amunicji, nie jest możliwe tzw. uzupełnianie zapasów w trakcie. Na arenie mogą znajdować się bazy przeznaczone tylko i wyłącznie dla wybranej drużyny oraz bazy uniwersalne. Doładowanie następuje samoczynnie kiedy gracz wejdzie do bazy.

Granaty

każdy gracz oprócz standardowej opcji strzału może odpalić tzw. granat (za pomocą broni), różnica pomiędzy standardowym strzałem a granatem polega na nieco większym zasięgu jaki ma granat. Uwaga, trafienie przeciwnika granatem zabiera mu większą ilość żyć i punktów niż w przypadku standardowego trafienia, osoba odpalająca granat nie zdobywa jednakże za to żadnych punktów. W opcji z limitowaną ilością amunicji granat charakteryzuje się zwykle większym zużyciem amunicji, ilość użyć granatu nie jest limitowana, należy jednak zachować odpowiednie przerwy pomiędzy jego użyciami. O sposobie użycia granatu informujemy swoich graczy podczas szkoleń.

RODZAJE GIER

Najprostszy wariant proponowany początkującym graczom. Trafiając przeciwnika gracz zdobywa punkty, kiedy gracz zostaje trafiony punkty zostają utracone. Całkowita ilość punktów decyduje o zajmowanej pozycji w tabeli. Dopuszcza się grę w dwóch wariantach. Pierwszy tak zwany „Unlimited” w którym gracz otrzymuje nieograniczoną ilość amunicji oraz żyć. W drugim wariancie ilości żyć oraz amunicji jest limitowana a po jej wyczerpaniu gracz musi udać się do specjalnego miejsca zwanego „Recharger” w celu doładowania.Minimalna liczba graczy 2.

Gracze zostają podzieleni na dwie drużyny: Czerwoni oraz Zieloni. Wygrywa drużyna której gracze zdobędą najwięcej punktów, punkty graczy z danej drużyny są sumowane. Nie ma obowiązku aby w drużynach znajdowała się ta sama ilość osób. Istnieje wariant w którym trafienia do graczy ze swojej drużyny są wyłączone lub też nie. Dodaje to dodatkowy stopień trudności gdyż przypadkowe trafienie gracza ze swojej drużyny zabiera punkty osobie trafionej i strzelającej w efekcie czego drużyna traci aż dwa punkty. Gra drużynowa, podobnie jak i „Solo” jest dostępna w opcji „Unlimited” oraz w opcji z doładowywaniem w bazach. Minimalna liczba graczy 4.

Gra jest dostępna zarówno w wariancie solo jak i drużynowym, której celem jest zdobycie jak największej ilości punktów. Każdy z graczy zaczyna mając określoną ilość żyć które muszą mu wystarczyć do końca gry. Limitowana ilość żyć dostarcza dodatkowej adrenaliny, trzyma w napięciu – celem jest przetrwanie. Dla graczy którzy utracili wszystkie życia gra kończy się na tym etapie. Zasady naliczania punktów są takie same jak w pozostałych scenariuszach. Zaleca się aby w grze brało udział przynajmniej 8 osób.

Nacisk kładzie się na celność oraz umiejętne posługiwanie się amunicją. Celem gry jest zdobycie jak największej ilości punktów jednakże gracze zostają wyposażeni w bardzo małą ilość amunicji po wyczerpaniu której muszą udać się do bazy w celu doładowania. Gra jest dostępna zarówno w wariancie solo jak drużynowym.

W tej grze zmierzamy bliżej ku rzeczywistości. Każdy z graczy ma jedno życie a z jego utratą wiąże się wizyta w bazie w celu ponownego doładowania. Bardzo ciekawy scenariusz dzięki któremu możemy poprawić swoją czujność oraz zdolności obronne. Celem gry jest zdobycie jak największej ilości punktów, ilość doładowań w bazie jest nieograniczona. Gra jest dostępna zarówno w wariancie solo jak i drużynowym.